leuk verhaaltje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu leuk verhaaltje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu

leuk verhaaltje

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

03 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Nadat met de bus op de airport aankwam om te vliegen naar BKK, kreeg ik een sms van Nienke: "Waar is de sleutel van de kamer?".

Balen, die had ik dus nog op zak en geen tijd meer om terug te gaan (2 uur rijden). Nienke had de deposit nodig die ze alleen kreeg MET sleutel, anders moest ze weer pinnen voor de bus naar Singapore de volgende dag.

Ik moest dus creatief zijn....

Misschien op de post doen?
Ongeschikt, bleek 2-3 dagen te duren.

Misschien de buschauffeur vragen om de sleutel mee te nemen, dan noteer ik het kenteken van de bus en Nienke wacht hem op in Georgetown. Ongeschikt, dat deed ie niet.

Dus ik heb een sprintje getrokken naar de taxi-staanplaats (ik moest opschieten, bijna boardingtime) en vroeg een zakenman om mijn envelop af te geven bij ons hostel. "no drugs?". Nee, nee meneer ook geen bom, kijk maar, het is een sleutel! "Please, please it's very important".

Ik rende naar mijn vliegtuig en was gelukkig net op tijd ...

En wat denk je? Nadat ik geland was in Bangkok ontving ik een sms van Nieke: "HIJ IS TERECHT! :D"

  • 03 Juli 2010 - 12:54

    Nienke:

    Supergaaf verhaal dit. Ik heb de goede man niet eens zelf kunnen bedanken; de baliemedewerker (aardige vent) had m aangenomen (had hem trouwens het verhaal al uitgelegd dus hij was extra allert) en voordat ik doorhad dat de sleutel er weer was was de held in kwestie er alweer vandoor. HULDE aan de zakenman!!

  • 05 Juli 2010 - 09:25

    Ton:

    Zo'n voorbeeld is toch weer goed voor het vertrouwen in de mensheid. Gaaf om te zien en te lezen dat Oranje ook aan de andere kant van de wereld zo leeft!
    Nog heel veel plezier!

  • 05 Juli 2010 - 10:06

    Yvonne:

    haaha inventief..
    heb je al op je S-toetsje getikketakt?

    organisatietalent zit toch in het v.d brandjes bloed he
    XXXXXX
    ps ik en rene gaan binnekort bij florian eten, kei leuk, zin in.
    Blijft een superleuke vent diejuh mens van u!
    xxxxxxxx

  • 05 Juli 2010 - 12:49

    M Nellie:

    wat spannend toch weer goed gekomen n engeltje op je schouder mischien hier alles oke de hitte is even weg dan kunnen we even bijkomen kus mama

  • 05 Juli 2010 - 12:50

    Sylvia En Papa Theo:

    dag Servia, het is zover hij heeft hem af en ik heb er al in gereden een geweldig autootje om in te trouwen dus over 53 dagen kun je je reis maken in een fiatje.
    groetjes Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 233021

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: