Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Servia Brand - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Servia Brand - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

08 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

En, klaar om te gaan? Tja, wat is klaar en waarvoor precies?

Check check dubbel check ...

ticket, inentingen, pillen, paspoort, visum, mijn muziek en creditcard. Volgens mij ben ik er klaar voor, alleen nog een paar dilemma's op te lossen bij gebrek aan ruimte in mijn rugzak(je).

Welke schoenen en boeken mee? Toch maar voor het meest praktische gaan; wandelschoenen, tefa’s (ze lijken echt ieder jaar lelijker te worden) en mijn platgetrapte Havaianas (of toch nog even snel nieuwe kopen?) en max 2 boeken kiezen en 1 tijdschrift (de rest van de stapel lees ik nog voor vertrek ofzo; nachtwerk dus)

Mijn route? Dat is tijd genoeg voor in het vliegtuig en verder go with the flow.

Het aftellen is begonnen!!!

ZWERF'ON

Stel dat je niet naar huis gaat
Je laat de laatste ronde gaan
Je planned alleen de eerste meters
De hardste hier vandaan

Stel dat het je gaat lukken
En je loopt naar het station
En je leunt op de gedachte
Als je wacht op het perron

Het maakt niet uit wat je gisteren deed
Het gaat om dat wat je morgen pas weet
Zwerf’on

Stel dat het je gaat lukken
En je geeft de stad je rug
Moet je dan weten waar je heen gaat
En wanneer kom je dan terug

Want je droomde van vertrekken
En je sprak van nergens heen
Kun je missen wat je achter laat
Kun je eigenlijk wel alleen

Want het maakt niet uit wat je gisteren deed
Het gaat om dat wat je morgen pas weet
Zwerf’on

Stel dat je nergens heen bent
En je mist wat je ooit had
Ben je dan held genoeg om terug te gaan
Naar dat wat je bezat

Stel dat je nooit vertrekken zal
Maar je gaat gewoon naar huis
Is morgen dan een droom voorbij
Of ben je dan pas thuis

Het maakt niet uit wat je gisteren deed
Het gaat om dat wat je morgen pas weet
Zwerf’on…

Acda en De Munnik

  • 09 Mei 2010 - 06:18

    Stefan:

    God damn, gij welvaartskind.

    Herinner jij je straks dan wel, wat Florian van dit alles vindt?

    Wat zul jij die gozer missen, ja ik zeg het wel.

    Straks kom je terug, en zit hij mega in de knel!?

    Check check dubbel check:
    ticket, inentingen, pillen, paspoort, visum, mijn muziek en creditcard.

    There's no place like home girl, heerlijk thuis, ja daar bij die haard.

    Ik hoop dat je daar zult vinden wat je hier niet vinden kan.

    Ontknopen als een dolle, en trek straks thuis opnieuw je plan.

    Vanuit ons vijven hier (als ik het zo goed tel),

    Zeggen wij: HAVE FUN! (met een jalourse ondertoon, dat dan weer wel..

    groetsch

  • 09 Mei 2010 - 06:25

    Sanne:

    Ha Servia,

    Wij zijn er natuurlijk vroeg bij op deze vroege ochtend! Mooi dat we via deze site straks jouw reisverslagen kunnen lezen! We gaan je missen meid, maar zoals Stefan al schreef HAVE FUN!!!

    Groetjes Sanne

  • 09 Mei 2010 - 10:02

    Wouter & Kim:

    Hee lieve Servia,

    Daar gaan je dan bijna.
    Wij passen graag op Florian als jij dan goed op jezelf past.
    We gaan je missen en wachten met open armen op je als je je ding hebt gedaan.
    Lach, geniet, onderzoek en verken.

    Dikke kus Wouter & Kim

  • 09 Mei 2010 - 17:58

    Yvonne:

    heej heldin,

    hoe kan ik me aanmelden op een mailinglist??

    zwerf on' gaaf!

    ps: er is maar een middel om thuis te blijven: op reis gaan

    boa viagem!

  • 10 Mei 2010 - 06:49

    Rencia:

    Hallo lieve Servia,

    Nog even en dan is het eindelijk zover, je droomreis die je al zo lang als ik je ken, wil gaan maken.

    Zondag toosten we met zijn allen op jouw journey! Waarbij je hopelijk de verre landen en jezelf gaat ontdekken... Veel liefs Rens

  • 10 Mei 2010 - 07:05

    Sandra:

    So so jij maakt veel mee, geniet ervan.. ;-);-)

  • 10 Mei 2010 - 07:56

    Roel Vlootman:

    Beste Servia,

    Ik wens je heel veel plezier en leerzame ervaringen toe!
    Je horizon letterlijk en figuurlijk verbreden.
    Geniet er lekker van.
    Ik ben (positief)jaloers.
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt.Roel

  • 10 Mei 2010 - 10:51

    Elze :

    Ik ga je zeker volgen via je blog!
    Succes met de laatste drukke dagen in Nederland. Straks lekker genieten.

  • 10 Mei 2010 - 11:14

    Ton:

    Ik hoop dat de reis je alles brengt wat jij hoopt dat de reis je zal brengen.
    En een bietje voorzichtig aan!

  • 10 Mei 2010 - 12:11

    Marco Denis:

    Servia,

    Heel veel plezier op dit ongetwijfeld mooie avontuur!

    Groeten, Marco.

  • 10 Mei 2010 - 17:56

    Anke:

    Hé Servia,
    Nou je hebt zelfs je blog al aangemaakt, ik ken maar weinig mensen die hun zaakjes zo goed regelen.
    Kus Anke

  • 11 Mei 2010 - 09:33

    Margot:

    oeeh Spannend Servia, zo vlak voor vertrek van je avontuur!
    Ik wil je alvast heeeeel veel plezier toewensen, denk dat dat wel goed gaat komen.
    Als je niet weet waar je precies naar toe gaat/op zoek, dan kan het namelijk gewoon niet misgaan.
    Ik weet zeker dat je straks een super ervaring rijker bent.

    Kus
    Margor

  • 17 Mei 2010 - 07:35

    Petra Aarts:

    Lieve Servia,

    Nog even en dan gaan genieten van je welverdiende vakantie. En niet zomaar een vakantie, maar daar moet je ook Servia voor heten. Nou alvast heel veel plezier en geniet alvast van de voorpret.

    Liefs en een heel dikke kus Petra XXXXX

  • 17 Mei 2010 - 08:59

    Nico:

    Hallo Servia,
    Hier met Nico,ik heb je weblog ontvangen.Nou
    Servia, als eerste wens ik je een hele goeie reis, ben voorzichtig en
    blijf alert, maar dat is jouw wel toevertrouwd denk ik. Maak mooie foto's, beter te veel dan te weinig,let op details en poses, die zijn toch belangrijk later voor composities.Hopelijk zien we elkaar na 27 Aug. Ik ben heel benieuwd naar je reis en ervaring.
    Groetjes Nico.

  • 18 Mei 2010 - 03:41

    Marcootje En Elise!:

    Hey Servia!
    Heel veel plezier gewenst van ons! Wij vertrekken 9 juni naar azie, hopelijk zien we je daar!
    Kus Marco en Elise

  • 20 Mei 2010 - 07:53

    De Rennende Raadsman:

    Hoi Servia, stoere wereldreiziger,

    Ik wens je een onwijs mooie reis met stimulerende en inspirerende ervaringen. Ik zal regelmatig op jouw blog kijken om te zien wat je zoal beleeft.
    Greetz

  • 22 Mei 2010 - 08:29

    Anke:

    Daar ben je dan ! Of trouwens, het is best ver dus eigenlijk denk ik dat je er nog niet bent, tenminste niet op de eilanden. O die zijn zooooo mooi. Ik zou beginnen met een fruitcoctail en een massage. . . Begin ik hier met borstvoeding. . .
    Kus Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 233013

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: