Ik ben er !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu Ik ben er !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu

Ik ben er !!

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

22 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen,

Een half uurtje geleden ben ik geland in Bangkok. Ik heb een hele goede vlucht gehad en had in Dubai al meteen gezelschap uit Maastricht aan de bar, gezellig een aantal zeer exclusieve (tenminste dat lijkt me als je de prijs van een kratje moet betalen) Heineken biertjes mee gedronken.

Het was een lange vlucht, geen idee hoelang ik precies onderweg ben geweest, maar ik ben er. Mijn tas ook, altijd fijn. Behalve dat mijn creditcard me nu al in de steek laat, loopt alles op rolletjes. Er is zelfs al een hotel voor me gereserveerd in Phuket (bedankt Marian), daar vlieg ik over een paar uurtjes naar toe. Nog geen bladzijde in mijn Lonely Planet gelezen, go with the flow.

Het tijdsverschil is trouwens 5 of 6 uurtjes (later hier).

Laat ik mijn backpack maar weer onder dit bureau uittrekken en in gaan checken, voor mijn vlucht naar Phuket. Dan kan ik nog een hapje eten, mijn buik rammelt...

Tot snel weer!

Groetjes Servia

PS mochten jullie mij niet herkennen op de foto's die volgen. Ik ben die met die krullen!

  • 22 Mei 2010 - 10:22

    Vonne:

    sawadee krab..
    dag krullebol maak er wat van!!

    dikke kus jezus

  • 22 Mei 2010 - 10:41

    Marianne:

    Ik heb je gevonden ;)

    Heel veel plezier
    Geniet, geniet en geniet!!!

    Groetjes
    Marianne
    en ook van Corné, Nori en ?

  • 23 Mei 2010 - 06:52

    Julie:

    You go girl!
    ik ben trots op je!

    dikke kus

  • 23 Mei 2010 - 09:03

    Anne Van Hulten:

    Hey Servia!

    Ja ik hoorde dus ook van Jolanda dat jij weg zou gaan en had stiekem al eens op je blog gekeken.

    Ow ik heb er ook echt zovéél zin in, niet normaal! Zit alleen dus ook nog een beetje met Bangkok in mijn maag. Ik heb er nu een retour ticket op en eigenlijk wil ik wel terug vanuit Bangkok. Maar dat is pas 2 augustus (ik ga maar 7 weken, omdat langer helaas niet kon) dus wie weet is het dan allang weer veilig. Maar ik zit er nu dus aan te denken om door te vliegen naar Singapore, kostte geloof ik ongeveer €180,-. En dan sus Singapore en Maleisië te doen, met uiteindelijk toch nog Thailand. Maar ja, wat jij ook zegt: ik wil óók nog graag naar Laos en Cambodje.. Zit er ook sterk over na te denken om toch gewoon tot Bangkok te vliegen en dan vanuit daar meteen de stad uit en naar het Noorden te reizen.
    En mochten we inderdaad een beetje in de buurt zitten lijkt het mij ook leuk om ff een borrel te doen! En wie weet kunnen we nog wel een stukje samen doen ja.

    Geniet ervan en hou me op de hoogte! En bedankt voor je tips en bezorgdheid!

    Liefs,
    Anne


  • 23 Mei 2010 - 19:10

    Maruschka:

    Goed om te lezen! Geniet er van. Liefs Maruschka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 233193

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: