Regen, regen, regen.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Servia Brand - WaarBenJij.nu Regen, regen, regen.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Servia Brand - WaarBenJij.nu

Regen, regen, regen..

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

17 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag een echt Nederlandse dag, qua weer dan, maar mama maakt het helemaal goed met haar 'I LOVE NYC' paraplu, hi.

Deze ochtend doe ik aan pre-shopping op de 5th Ave, mijn reisgezelschap geeft haar benen nog even een ochtend rust. Ik ben op weg naar the BIG Apple Store en daar eindigt mijn ochtend ook. Wow, wat een winkel, geweldig! Hebben, hebben, hebben, HEBBERIG.. I'll be back.

Door de regenbuien banjer ik terug naar het hotel om de middag samen te gaan winkelen. En we shop till we (almost) drop. De enorme A&F winkel is een ervaring op zich; het is er aardedonker, de muziek staat op standje disco en het wanneer je buiten komt ruiken andere mensen dat je binnen bent geweest (lekker luchtje overigens). Score: 0 bij A&F (sorry Florian, het voegt niet echt iets toe aan jouw kast) en bij Saks scoor ik een mooie Seven jeans. Dus dat cashflowprobleem blijft nog even uit, netjes gedaan toch?

Na wat gegeten te hebben brengen we nog een bezoekje aan Rockefeller center en we stelen de show op de schaatsbaan (dit is gelogen, maar was wel leuk geweest na mijn lessen 'dansen op het ijs' lees: een poging tot...)

Zo deze dag was weer lang genoeg. Morgen wordt het prachtig weer, hiep hoi. Het plan is om een wandeling te maken at the Upper East Side en ter afsluiting een paar uur fietsen in het Central Park.

De ogen vallen dicht, tijd voor een bad en mijn bedje. Truste

  • 18 Januari 2012 - 09:33

    Tinie:

    Hoi Servia en Nellie, het is leuk wat je schrijft maar het blijft toch niet alleen bij winkelen????? Er is nog zoveel te zien!!!.
    We horen het wel.

    groetjes en nog veel plezier samen.

  • 19 Januari 2012 - 07:32

    Anke En Benthe:

    Echt een stad voor jou!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 233191

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: