The day after - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

29 Juli 2010 | Thailand, Ko Pha Ngan

17:00u
Met op de achtergrond nog steeds de geluiden van the afterparty Full Moon 2010.

Een paar dagen geleden verhuisd naar dit eiland, waar werkelijk alles draait om dit maandelijkse feest. Fluorescerende kleding en verf in de winkels, overal house-muziek, dronken mensen en veel onverzorgde Engelse meiden in bikini op blote voeten door de drukke straatjes van Haad Rin, het strand waar the Full moon party eens per maand losbarst.

De sfeer die hier hangt is een beetje vergelijkbaar met de Love Parade in Berlijn. Tijdens en de dagen om dit feest draait alles om drank, drugs en dance.

Onze Full moon begon gisteren met een pre-party in ons resort www.cocohut.com; dat overigens vreselijk over de top is, een keuze gebasseerd op een financiële miscommunicatie, maar achteraf bekeken een van de weinige plekken in de buurt van THE PARTY waar we rustig en veilig kunnen slapen en ons kunnen terugtrekken van de feestende massa. Nadat we lekker hadden gegeten en de eerste cocktail hadden gedronken, begon het keihard te regenen. We besloten te wachten en beschilderden elkaar tijdens deze regenachtige uurtjes met fluorescerende verf (traditie) op ons balkonnetje.

Rond 1:00u trotseerden we de laatste regendruppels en liepen naar het strand waar we duizenden natgeregende partygangers aantroffen. Wat een krankzinnig feest! Uitgelopen beschilderde lijven van te dronken mensen, dansend op een podium en op het strand, dronken op de knieën of liggend tussen de menigte in het zand, spugend in een bucket en rijen plassende mannen (en vrouwen) aan de rand van de zee... Ik besluit dit feest nuchter aan te zien en na een paar uurtjes lekker gedanst te hebben, zit mijn eerste (en laatste!) Full moon Party er voor mij op. Try before you die, maar gelukkig kan ik deze nu afvinken, misschien had ik het een paar jaar eerder moeten doen ;-). Geef mij maar Lowlands of Extrema, veel leuker!

Vandaag en morgen nog even genieten van ons prachtige resort met enorm zwembad, wit strand met palmbomen, spa (nog tijd voor een massage misschien...) en van het heerlijke ontbijtbuffet. Dan sluit ik mijn reis alleen af om aan ons avontuur samen te beginnen.

Morgenmiddag Tess en Fran uitzwaaien en met de boot en bus naar BKK om Florian op te halen van de luchthaven. Aan het einde van de middag vliegen we naar het Noorden van Thailand om vervolgens over land en over de rivier de Mekong van Laos naar beneden te reizen door Cambodja met als eindbestemming Zuid-Vietnam.

Natuurlijk blijven jullie op de hoogte van onze nieuwe avonturen samen!

  • 29 Juli 2010 - 16:36

    Anne:

    Klinkt toch goed, die full moon! Jammer dat ik het niet gered heb maar met dat been van mij is het beter dat er even geen zand in de buurt komt. Hier in Siem Reap zijn de kroegen stukken veiliger ;-)
    Geniet nog van je laatste maand, samen!
    X Anne

  • 29 Juli 2010 - 16:38

    Marianne:

    Steeds weer geniet ik van je geweldige reisverhalen!
    Je haalt allemaal herinneringen bij me op...gaaf!!!!!

    Heel veel plezier nog en geniet samen met Florian van de rest van je reis!
    Tot de bbq! Dan wil ik meer verhalen horen.

    Groetjes
    Corné, Marianne, Nori en ?

  • 29 Juli 2010 - 20:39

    Babbe:

    Ha Sil! Eindelijk ben ik weer bijgelezen! Ben inmiddels in Nicaragua en Manu is gezellig met papa aan het spelen zodat mama met een ijskoffie bij de hand jouw verhalen kan lezen.
    Het klinkt allemaal zo leuk en het ziet er zo goed uit op de foto´s! Kom je nog terug??? Veel plezier met Florian! Liefs en een dikke kus! Babbe

  • 30 Juli 2010 - 22:15

    Sylvia:

    Ohw, jaloers, jaloers!!! Jij vinkt jouw lijstje ondertussen af met alle leuke dingen die je meemaakt, mijn lijstje wordt door het lezen van jouw verhalen alleen maar langer...

    En nu lekker genieten met z'n tweetjes!

    Xx Sylvia

  • 31 Juli 2010 - 09:01

    Stijn,..:

    ziet er wederom geweldig uit, meissie. Ben nog steeds jaloers.
    Ik inmiddels in Marokko, waar het backpackersgehalte ver te zoeken is. Ik ben benieuwd of ik het nog ga vinden...
    Keep in touch.

    x

  • 31 Juli 2010 - 11:29

    Xiaohui:

    Helaas dat het regenede tijdens de fullmoonparty, maar nu kun je het van je lijstje afvinken. Helaas heb ik vandaag Lise moeten uitzwaaien. Ik zit nu in the dorms van het resort met vier kerels... Ik hoop niet dat een van de kerels snurken! Als ik in Nederland weer terug ben moeten we met Lise een reunie organiseren. Geniet van je reis en ik hoop snel weer wat van je te horen.

    xxxxx

  • 01 Augustus 2010 - 08:58

    Rob En Jolanda:

    Super gave foto's hoor!

    Geniet er de komende maand samen van, we blijven jullie volgen!

    x

  • 03 Augustus 2010 - 14:43

    Ilse:

    Ha, geniet van je verdere trip samen met Florian.
    Nog even en dan.....maar niet aan denken he!
    je schrijft echt prachtige verhalen
    x veel plezier

  • 04 Augustus 2010 - 02:20

    Tante Dinie(Veghel):

    Hallo Servia, wat een fantastische reis maak jij!
    VEEL PLEZIER nu verder met Florian en....
    GENIET samen van deze
    unieke vakantie.
    groetjes, ook van ome Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 233217

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: