Verdwaald - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu Verdwaald - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Servia Brand - WaarBenJij.nu

Verdwaald

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

25 Mei 2010 | Thailand, Phuket

Gisteravond toch nog even 'snel' verdwaald in Phuket. De weg vragen aan een Thai is geen beste keus. Dan kan ik nog beter mijn interne kompas volgen en die is net zo van slag als mijn smaakpapillen op dit moment.

"links" .. "nee, toch rechts", "ik bedoel links". Uiteindelijk ben ik na een uur (te veel) slenteren op mijn flip flops en de linksen en de rechtsen bij elkaar opgeteld daarvan het gemiddelde genomen, toch bij hotel uitgekomen. Het komt altijd goed.

Nu 5.30u en ik wacht op de taxi, naar de luchthaven. Voor mijn volgende avontuur in Maleisië.

Ik ga vast uitloggen, voor hetzelfde geld is die chauffeur gewoon op tijd!

  • 25 Mei 2010 - 07:20

    Chantal:

    Hee srevia,

    Klinkt allemaal geweldig! Maleisie??? Je zei toch Kuala Lumpur???
    Dikke kus

  • 25 Mei 2010 - 08:09

    Anke:

    O'je gaat ff naar Maleisie. Waarom ook niet?! Ik ga straks ff naar Edh naar de frisse meiden. Kus moi

  • 25 Mei 2010 - 18:40

    Tinie:

    Ha Servia,
    Ik heb van jouw ouders de site gekregen en ga je nu op de voet volgen. Wel jammer, dat je Thailand alweer verlaat. Het is een prachtig land, vooral het Noorden. Ik neem aan, dat je na Maleisië weer retour gaat naar Thailand. Geniet ervan. Ik ben ook al een beetje jaloers op jouw avonturen zoals waarschijnlijk meer lezers zijn van jouw weblog. Geniet ervan, 'n goede reis. Liefs
    T.Tinie

  • 25 Mei 2010 - 20:08

    Kim:

    Hee Servia,

    Leuk om je zo een beetje te volgen.
    Klinkt goed allemaal die termen van jou
    "go with the flow"
    "ff naar Maleisië"

    Veel plezier en ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal
    Kus Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 233222

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: