Heerlijk avondje... - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Servia Brand - WaarBenJij.nu Heerlijk avondje... - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Servia Brand - WaarBenJij.nu

Heerlijk avondje...

Door: Servia

Blijf op de hoogte en volg Servia

11 Juni 2010 | Maleisië, Kota Kinabalu

Gezellig zo'n avondje naar de film met mijn roommates uit Engeland en Japan.

We zijn naar de remake van The Karate Kid geweest. Geproduceerd door Will Smith, met zijn eigen zoontje en Jackie Chan in de hoofdrol. De film speelt zich af in China.

Zeker een aanrader om te gaan kijken, Karate Kid is een geweldige film. Ik heb gelachen, gehuild en mooie wijze lessen geleerd. De film is ook fantastisch gefilmd en bevat hele mooie beelden.

- Life can knock you down, but you choose whether to get up or not -

Hej, wat gebeurt er achter mij? De spelers van Zuid-Afrika en Mexico lopen het veld op en ons hostel verzameld zich rond 1 TV. Gezellig!

Wist je trouwens dat ...

- Ik vanavond Familie Dekkers heb gesproken over Skype (joepie) en zij een hele goedkope vakantie in Thailand hebben (inside joke);
- Het aantal vluchten en busreizen 100% meevalt (geen zorgen Anke);
- Dat we live muziek hebben in onze dorm, de Japanse jongen speelt gitaar (reizen is fijn);
- Mijn avondeten deze avond frietjes met popcorn was (oeps);
- Dat ik over een kakkerlak ben gestapt zonder een kik te geven (met teenslippers);
- Dat ik een zwak heb voor kleine katjes die achter MIJ aan miauwen: "neem me mee, neem me mee";
- Dat de aftrap voor het WK voetbal 20101 nu gaat plaatsvinden ...

Tot snel weer, hopelijk vind ik in Sumatra een computer waar ik mijn foto's op kan laden. Maar die kans is klein.

  • 11 Juni 2010 - 14:42

    Florian:

    Fam Dekkers = CAMF's

  • 11 Juni 2010 - 20:55

    Anke En Benthe:

    Gewoon alleen een kusje deze keer. SMAK

  • 12 Juni 2010 - 08:31

    Emma:

    Hey Servia, top om je avonturen te lezen, geniet van alle momenten incl de wat minder leuke (geen schaduw zonder licht, toch??). Met mij alles a-ok, baan is echt heel heel leuk!
    Doeeiii
    Emma

  • 12 Juni 2010 - 13:34

    PGR:

    Hai,

    Blijft leuk om te lezen.

    Let op je zelf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Servia

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 233012

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

De wereld is een toverbal

Landen bezocht: